Shop Mobile More Submit  Join Login
This is some good shit : livestream fun by mnrART This is some good shit : livestream fun by mnrART
Sorry this is normaly not something I post but I just had to it was way too fun to leave and never shown to the world

Hope you don't feel too disturbed by it ^^
Add a Comment:
 
:iconwarhexpod:
WarHexpod Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Digital Artist
I CANNOT STOP LAUGHING OMFG THAT FACE WITH THE POOP SPLATTER :rofl::rofl::rofl::rofl:
Reply
:iconcupcakesteddy23:
CupcakesTeddy23 Featured By Owner May 26, 2013
:iconepicbadge1plz:youve eARNED IT
Reply
:iconthe-pkmn-trainer:
the-PKMN-trainer Featured By Owner Aug 18, 2012
seems legit... :iconsquintingplz:
Reply
:iconkreatiques-x:
Kreatiques-x Featured By Owner Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
:iconepicbadge1plz::iconepicbadge2plz:
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haha ! thanks XD
Reply
:iconsuuchann:
Suuchann Featured By Owner Aug 16, 2012
this is just the best LOL
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
xD Thaaanks! <3
Reply
:iconshadowofwolf200:
ShadowofWolf200 Featured By Owner Aug 14, 2012  Student Traditional Artist
Just OMG! xD :rofl:
Reply
:iconpikachukyol:
Pikachukyol Featured By Owner Aug 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oh my gawd wat XD
Reply
:iconmacollado17:
macollado17 Featured By Owner Aug 12, 2012  Professional Digital Artist
I laughed more than I should...
Reply
:iconempatheticfrog:
EmpatheticFrog Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
I also like that this is now your avatar.
Reply
:iconempatheticfrog:
EmpatheticFrog Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
Oh. My. God... THIS IS THE BEST THING EVER.
Reply
:iconjade-katt:
Jade-Katt Featured By Owner Aug 12, 2012
oAo
i am so disturbed
luckily i will forget this and hopefully not see it again

i think my friends would react like this "..wait..what XD wtf LOL"
maybe
haha

oh god xD
i can't look at it while commenting haha
Reply
:iconillianroe:
IllianRoe Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist
Me checking my DA:
megamind pika:: AWWWW
Mario brothers:: So cute!!
.....wait hamtaro? what is it?...OMFFFGGGGGG //dies

Boyfriend: LOLOLOL send me that!!!
Reply
:icondomosushiluver:
DomoSushiLuver Featured By Owner Aug 12, 2012
lol
Reply
:icondoki-i:
Doki-i Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
I`m eating chocolate ice cream right now xD....
Reply
:iconmanic-bunny:
Manic-Bunny Featured By Owner Aug 12, 2012
What have I just witness
Reply
:iconbatguy121:
batguy121 Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I missed your livestream awwwwwwwwwwwww :(((((((((
Reply
:iconfroggermea96:
froggermea96 Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Filmographer
Its so ADORABLE!!!!!!! >:D
Reply
:iconi-am-tsukiko:
i-am-tsukiko Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
LOL what?
Reply
:iconmelonbun695:
melonbun695 Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Digital Artist
and i was just about to eat breakfast....thanks man...=_="
Reply
:iconvicetounge:
vicetounge Featured By Owner Aug 12, 2012  Student General Artist
:iconlol-spartaplz:
Reply
:iconakunohana13:
AkuNoHana13 Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
My life was just made.
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
You life must be full of "Shit" now ;)
Reply
:icondurrantsart:
DurrantSArt Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Digital Artist
My breakfast = ruined :"D
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
X'D sry about that mate :D
Reply
:iconvanitas4ever:
Vanitas4ever Featured By Owner Aug 12, 2012
0_0 its not good to be eating breakfast when seeing this XD
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
XD First of all sorry about that haha :P and I could intimation XD
Reply
:iconvanitas4ever:
Vanitas4ever Featured By Owner Aug 12, 2012
XD the hamster is cute though so its okay lol
Reply
:iconigielpigiel:
IgielPigiel Featured By Owner Aug 12, 2012
Eating dinner when wild hamster appears o_O
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Shit!
Reply
:iconigielpigiel:
IgielPigiel Featured By Owner Aug 12, 2012
Blaaahgrgg :iconvomitmeplz: :(
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
:(
Reply
:iconkirbynat:
kirbynat Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
I thought it was a tail until I read the title. WOW. xDD
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ahahahahha!! :D
Reply
:iconandebyful:
andebyful Featured By Owner Aug 12, 2012   Filmographer
O_________O ? :-?
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hva så :b ?
Reply
:icongeekgirl1998:
geekgirl1998 Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Photographer
ewwwwww
Reply
:iconxmoshymccoy:
xMoshyMCCOY Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
Lol oh jeez Morten. You're such a weirdo! ♥
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
TEEHEE
Reply
:icontormentedpuppet:
TormentedPuppet Featured By Owner Aug 12, 2012
You brought my work in to my home... >_> How dare you!
Reply
:icondilago:
DILAGO Featured By Owner Aug 12, 2012  Student Digital Artist
infinite poop :poo:
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
:poo: !!!
Reply
:iconkaroia:
karoia Featured By Owner Aug 12, 2012
at first I was like "what the heck am I seeing this right" and then realized yes I was! XD
Reply
:iconkroketbroodje:
Kroketbroodje Featured By Owner Aug 12, 2012
This kinda reminded me of Hamtaro!
It's so fun xD
Reply
:iconstarclanwatches:
StarClanwatches Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
OMG what was going on i ur mind when you were drawing this???????
Reply
:iconmnrart:
mnrART Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Oh I was super tired and I was streaming with a pal, and we just tog it way to far XD
Reply
:iconstarclanwatches:
StarClanwatches Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
You dont say.

:iconyoudontsayplz:
Reply
:iconrawaa-e:
Rawaa-E Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist Artist
LOL
I wonder what he had last night
Reply
:iconapplestarxd:
applestarxD Featured By Owner Aug 12, 2012  Hobbyist General Artist
Ah haha. Oh gosh.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 295 × 253




Details

Submitted on
August 12, 2012
Image Size
41.7 KB
Resolution
295×253
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,256 (3 today)
Favourites
213 (who?)
Comments
65
Downloads
1,985
×